TP-Docs
HTML5 Icon HTML5 Icon HTML5 Icon
TP on Social Media

Recent

Welcome to TinyPortal. Please login or sign up.

Members
  • Total Members: 3,966
  • Latest: safir45
Stats
  • Total Posts: 195,982
  • Total Topics: 21,320
  • Online today: 844
  • Online ever: 8,223 (February 19, 2025, 04:35:35 AM)
Users Online
  • Users: 0
  • Guests: 271
  • Total: 271

nowegian utf8

Started by Lilo, March 29, 2007, 07:50:44 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

G6Cad

Galleri knappen inloggad som dig

norwegian

Ikke vet jeg hva som har skjedd G6, men det er ogsÃ¥ medlemmer pÃ¥ forumet som ikke finner knappen til galleriet i menyen. Noe er det som ikke stemmer, blir nødt til Ã¥ laste opp de gamle filene igjen jeg, linkene til bloggen er borte ogsÃ¥ fra portalen. I sprÃ¥kfila finner jeg ingen stder det stÃ¥r Harstad Sportsdykkeklubb. Hvor det navnet kommer fra mÃ¥ gudene vite....  :2funny:

G6Cad

Jag ändrade namnet till enbart "Bilde Galleri" ;)

Prova att rensa ut temp internet files och cookies från browsern och prova att kika på sidan igen
Allting är där som det ska förutom felblog

norwegian

Jeg har gjort det, men ser fremdeles ingen link. Pratet med en bekjent på telefon, han bekreftet at den var der.
MÃ¥ likevel være en grunn til at den kom fram da jeg var logget av og ikke da jeg var logget inn??  :o

norwegian

Ingen av medlemmene på forumet ser linken til galleriet G6. Har du endret rettigheter eller noen filer i tillegg til språkfilene?

G6Cad

Nej, har inte ändrat någon inställning alls, bara skickat upp nya språkfiler till /default/languages/ mappen.

Har du tittat på rättingheterna för dina medlemmar ?
Du har rättigheterna i Admin/Members/Permissions

norwegian

Ok, skal kikke en gang til. Dette er uansett meget merkelig, linken er borte for bÃ¥de meg og de fleste medlemmene, to stykker ser den.  ???
Adminlinken til galleriet er og blir borte hos meg selv om jeg skifter til andre nettlesere og.
Dette skjedde etter at du endret på språkfilene, det må være forklaringen.

Språkfilen til galleriet skiftet jeg ut med den jeg hadde fra før, det var alt for mange språkfeil en den. Og selv om språkfilene ble skiftet ut kan ikke jeg se noen endring i portalen, æ og ø vises kun som en strek.

G6Cad

Jag kan inget annat än att hålla med, det är märkligt att det blir så genom att bara ändra språkfilerna.
Om du inte får rätt på det så säg till så ska jag kika en gång till.

norwegian

Ok. Da kom link til galleriet både på toppen og i admin! Hva endret du på? Men gif-filen Ny forsvant på nye innlegg.

G6Cad

Jag har inte ändrat någonting hahahaha
Jag har inte varit inne i dina filer sedan i gÃ¥r eftermiddag  :)

Gif filen som saknas borde du kunna kopiera till bildmappen från galleri packetet

This website is proudly hosted on Crocweb Cloud Website Hosting.