TP-Docs
HTML5 Icon HTML5 Icon HTML5 Icon
TP on Social Media

Recent

Welcome to TinyPortal. Please login or sign up.

Members
  • Total Members: 3,966
  • Latest: safir45
Stats
  • Total Posts: 195,982
  • Total Topics: 21,320
  • Online today: 844
  • Online ever: 8,223 (February 19, 2025, 04:35:35 AM)
Users Online
  • Users: 0
  • Guests: 517
  • Total: 517

nowegian utf8

Started by Lilo, March 29, 2007, 07:50:44 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

G6Cad

Kunde inte logga in, det verkar som om du ändrat lösenordet.

norwegian

Beklager G6, men vi må gjøre det sånn at du hører med meg før endringer blir gjort.

NÃ¥ er alle linkene i blogboksen borte igjen. Jeg har jobbet med dette selv og gjort noen endringer sÃ¥nn at alt fungerte ok tidligere i  dag.

Jeg er takknemlig for hjelp, men vi kan ikke være to stykker som jobber med siden på samme tid og ikke kommuniserer.

Hvilke filer lastet du opp i tillegg til den bildemappen?

G6Cad

Bara mappen med bilderna /themes/Aero/languages/images/norweigan-utf8/ och bilderna
Har inte ändrat eller gjort någonting annat.

norwegian

Det stemmer ikke G6. Ikke merkelig det er vanskelig å få orden på dette når du ikke prater sant.
Du lastet opp alle språkfilene med norwegian.php igjen. Disse slettet jeg nemlig tidligere i dag.

Selvsat måtte du endret på mere enn å laste opp bildefiler, linken til galleriet er borte i menyen til innloggede, samt linkene til bloggen.
Jeg vil for ordens skyld opplyse at jeg ikke har endret passord på siden.

G6Cad

Kan du titta i din error log pÃ¥ din site och se efter mitt loggin ?  Jag kunde inte logga in, jag fick ett felmedelande och det borde finnas i din error log där.
Jag har INTE lagt upp eller ändrat någonting någonstans förutom att jag la till norweigan-utf8 mappen i Aero foldern och det var genom din FTP. admin på forumet gick inte att logga in på.

norwegian

Det kan ikke stemme. Linkene til bloggen forsvinner ikke gjennom at du laster opp ei bildemappe. Beklager. Blokken med linker til bloggen har vært der i flere dager nå, fungert fint.

G6Cad

Nej, jag kan hålla med om att länkarna inte ska försvinna bara för att jag la in en mapp med bilderna till utf-8
Men jag kan garrantera dig att jag inte har ändrat i någonting på din server eller filer.
Har din host haft problem eller liknande i dag under dagen ? jag har varit med om liknande en gång tidigare att filerna blev ändrade för någon här inne, och då var det ett server fel som gjorde att hosten hade lagt in en backup med äldre filer och därmed var det saker som inte fungerade längre.

Jag har gjort och hjälpt till väldigt länge här inne och på otroligt många siter, och det har inte varit problem för dem, jag vet vad jag gör för de jag hjälper, och definitivt vet jag vad jag inte gör.
Jag kan inte förklara varför dina filer har ändrats, men jag vet att jag inte ändrat någonting.

norwegian

Ok G6, ofte finnes det flere forklaringer enn det en kanskje er i stand til å se der og da. Virket uansett veldig merkelig dette. Plustelig er alle norwegian.php filene som jeg slettet der igjen. Og tidspunktet var sammenfallende med da du var inn på min ftp.

Jeg skal sjekke med min webhost, kan selvsagt være at noe har skjedd der.

norwegian

Fikk svar fra min webhost nå, de har ikke gjort noen endringer i det siste, eller hatt problemer med aktuelle server.
Ã¥rsaken til at linkene i blokken for Felblog forsvant var at fila TPortal.norwegian-utf8.php uten tillegget med Felblog i ble lastet opp og overskrev den tilsvarende fila jeg lastet opp med tillegget i.
Dette skjedde forrige gang du var inne og jobbet med forumet mitt og G6. Da rettet jeg det, se min kommentar til det lengre opp i tråden.

Beklager vendingen dette tok, selv setter jeg stor pris pÃ¥ TP og den flotte jobben alle som jobber med Ã¥ uvikle den gjør og likesÃ¥ dere som jobber med support av den.  ;)

G6Cad

Otroligt märkligt, jag ska titta igenom min FTP logg igen och se om jag kan se vad som hänt, det SKA bara inte kunna hända att filer blir utbytta om man inte väljer det.

Jag är glad att du fick rätt på blog strängarna igen.

This website is proudly hosted on Crocweb Cloud Website Hosting.