TP-Docs
HTML5 Icon HTML5 Icon HTML5 Icon
TP on Social Media

Recent

Welcome to TinyPortal. Please login or sign up.

Members
  • Total Members: 3,966
  • Latest: safir45
Stats
  • Total Posts: 195,982
  • Total Topics: 21,320
  • Online today: 1,031
  • Online ever: 8,223 (February 19, 2025, 04:35:35 AM)
Users Online
  • Users: 0
  • Guests: 360
  • Total: 360

Svenska språkfiler i TP

Started by misjka, July 02, 2007, 09:36:32 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

misjka

OK, detta gör ju inte direkt att jag ser mindre fram emot v1  :D!

Tack för utförligt svar!

Morfus

Quote from: G6 on July 02, 2007, 09:55:46 AM
Bloc jobbar med den nya versionen av nerladdnings sektionen så det har blivit lite svårt att hitta runt där inne just nu.
Men paketen finner du här
ISO Standard = http://www.tinyportal.net/index.php?action=tpmod;dl=get723
UTF8 = http://www.tinyportal.net/index.php?action=tpmod;dl=get724

Jag kan inte ladda hem dom svenska filerna ... och det gäller bara dom svenska, hehe

FÃ¥r detta: An Error Has Occurred!
You are not allowed to access this section. 

G6Cad

Morfus

Men jag kan ladda ner alla andra språk filer?

G6Cad

Morfus

Ja, bara svenska filerna jag inte kan ladda ner... skumt.

det löste sig, tömmde "cache" i webläsaren.  :uglystupid2:

misjka

Var hittar jag svenska språkfiler för 1.0.5:an?
Hmm, jag bläddrade och bläddrade bland Translations men inte hÃ¥nken kunde jag se det svenska paketet där inte  :tickedoff:... Men, plötsligt, efter när jag väl postat min frÃ¥ga sÃ¥ poppade paketet upp där  :D... Vet inte om det var du G6 som förekom mig där, eller om det helt enkelt var mina ögon som inte ville se  :idiot2:... Men, nu är det löst iaf - hoppas jag  ;D

G6Cad

I bland är en lösning att gå ifrån och sedan komma tillbaka igen, man hittar då saker som inte synts förut, men ändå var där ;)

Filerna har varit där hela tiden, det var ganska länge sedan jag skickade upp dem, det är snart dags att lägga upp de nya filerna för beta2, det är ganska många och stora ändringar i filerna sedan beta1 släpptes.

SÃ¥g förresten att du reggat dig pÃ¥ familjegodis.se, välkommen till mitt krypin pÃ¥ nätet.  :)

misjka

Quote from: G6 on September 27, 2008, 02:55:28 PM
I bland är en lösning att gå ifrån och sedan komma tillbaka igen, man hittar då saker som inte synts förut, men ändå var där ;)

Filerna har varit där hela tiden, det var ganska länge sedan jag skickade upp dem, det är snart dags att lägga upp de nya filerna för beta2, det är ganska många och stora ändringar i filerna sedan beta1 släpptes.

Såg förresten att du reggat dig på familjegodis.se, välkommen till mitt krypin på nätet.  :)

Ja, det är lätt att stirra sig fullständigt blind...
Mm, beta2... Du har säkert svarat på frågan tusentals ggr redan, men när släpps den månne?

Mm, mjo, jag smet allt in på familjegodis... Är ju lite nyfiken av mig ;)! Tack för välkomnandet!

G6Cad

Ingen som vet när Bloc anser att den ska släppas.
Efter beta1 så har Bloc och Alpha testarna ( mig inkluderad ) kommit med förslag på förbättringar på den versionen.
Med det så har Bloc mer eller mindre tagit isär alla delar från den gamla TP beta 1 och skrivit om, ändrat, och separerat funktioner som i beta2 kommer att vara fristående moduler för mer flexibilitet.

Den senaste beta2 Alpha test versionen släpptes av Bloc för oss i går kväll, den är mer eller mindre buggfri nu med endast några få konstigheter och buggar i, så troligen är den inte allt för långt bort nu.
Men som alltid kan vi inte ge någon tid till en release av TP, det kommer när Bloc anser att den är klar nog att släppas för alla andra. Han ska finna tiden till att sitta och gå igenom allt, rensa upp gammal kod, samtidigt som han håller ett 100% jobb och familj också.

Så kortfattat, ingen aning, men jag tror att den inte är så himla långt borta nu.

Familjegodis.se är speciell, den är ganska lÃ¥ngt ifrÃ¥n standard som man kan komma, det är massor av modifikationer i koden samt över 60 andra mods installerade sÃ¥ mer eller mindre en Live testplats för mig själv att se vad som fungerar med vad och inte och hur man kan fÃ¥ saker att funka även fast de inte vill  :2funny:

Men min error logg är ganska fri frÃ¥n fel nu iallafall, men tiden det tagit att komma dit har varit lÃ¥ng  ::)

PS:  Du skriver MÃ¥nne ganska ofta, är du frÃ¥n SkÃ¥ne du med ?

This website is proudly hosted on Crocweb Cloud Website Hosting.