TP-Docs
HTML5 Icon HTML5 Icon HTML5 Icon
TP on Social Media

Recent

Welcome to TinyPortal. Please login or sign up.

May 18, 2024, 04:00:13 PM

Login with username, password and session length
Members
  • Total Members: 3,886
  • Latest: Grendor
Stats
  • Total Posts: 195,189
  • Total Topics: 21,220
  • Online today: 112
  • Online ever: 3,540 (September 03, 2022, 01:38:54 AM)
Users Online
  • Users: 0
  • Guests: 53
  • Total: 53

problem med TP vers 0.9.7 och dito teman

Started by lillan, January 19, 2007, 01:25:23 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dragon_Hunter

Oki då hänger jag med.. Sen så hittade jag den hära på SMF sidan undrar om den funkar med TP NoSpamByGuests ?

G6Cad

Mods från SMF är vi ganska limiterade till att svara på frågor om, det skulle vara om någon här inne använder det själv, men jag tror inte det.

Enda sättet är att titta vad mod tillverkaren har skrivid i instruktionen om det är kompatibelt eller inte med SMF 1.1.1, sedan om du får error i någon fil under installationen så kan du nästan alltid editera de strängarna själv i filen som det blir fel meddelande från

Dragon_Hunter

Oki.. FÃ¥r kolla det sen vad som händer... Har ett tema som heter sÃ¥ här och den kommer frÃ¥n eran TP theme sÃ¥ den ska väl funka pÃ¥ SMF 1.1.1 och TP 0.9.7 eller?  Dragon Soul
Compatible with: SMF 1.1 final/ TP 0.9.x

G6Cad

Japp, alla Storms teman fungerar med TP :)
Dragon Soul är ett riktigt fint tema.
Du borde kika pÃ¥ hans AI theme (Artifical inteligence) i tema shopen, det är som att ha 15 olika temor skräddarsydda av dig själv för hur du vill att det ska se ut, det finns sÃ¥ mÃ¥nga funktioner i det temat sÃ¥ inte ens jag har hittat alla än  :2funny:

Dragon_Hunter

Oki vad bra för min tjej tyckte den var fin men hur ska jag lägga in den för den har ju ingen mapp alla filer ligger lösa kan jag göra en mapp åt Dragon Soul kommer den att funka då eller?

G6Cad

När du tankar ner den så är den i .ZIP format

GÃ¥ bara till din admin panel i SMF of installera den

Admin/Themes and layout/  Browse (bläddra till zipfilen) och installera :)


Dragon_Hunter

Kan jag installera den theme när SMF och TP ligger i en annan dator och theme har jag i den hära datorn? Kanske en dum fråga...