TP-Docs
HTML5 Icon HTML5 Icon HTML5 Icon
TP on Social Media

Recent

Welcome to TinyPortal. Please login or sign up.

May 01, 2024, 05:38:16 PM

Login with username, password and session length
Members
  • Total Members: 3,885
  • Latest: Growner
Stats
  • Total Posts: 195,174
  • Total Topics: 21,220
  • Online today: 167
  • Online ever: 3,540 (September 03, 2022, 01:38:54 AM)
Users Online
  • Users: 0
  • Guests: 145
  • Total: 145

et spørsmål for Bloc og dem det gjelder

Started by Torill, August 30, 2008, 10:17:41 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Torill

Klarer ikke å skrive dette på engelsk, men har et lite ønske for neste versjon som går litt på medlemmenes personvern...

For: Om et medlem sin mail er full så får man gjerne en slik mail med avsender:Mail Delivery System <Mailer-Daemon@.............com>
**************************************************************************************************************
Du har nettopp mottatt en personlig melding fra navn tatt vekk p&aring; FORUMNAVN

VIKTIG: Husk at dette kun er en varsling. Ikke svar p&aring; denne mailen.

Meldingen som er sendt til deg er:

mailen din virker ikke, kan du endre den

Svar på denne personlige meldingen her: Link tatt vekk--SMF-73509dc41a439d8bd978df8eada54d92
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
Content-Transfer-Encoding: base64

RHUgaGFyIG5ldHRvcHAgbW90dGF0dCBlbiBwZXJzb25saWcgbWVsZGluZyBmcmEgVG9yaWxsIHAm
YXJpbmc7IENDU05BS0suDQoNClZJS1RJRzogSHVzayBhdCBkZXR0ZSBrdW4gZXIgZW4gdmFyc2xp
bmcuIElra2Ugc3ZhciBwJmFyaW5nOyBkZW5uZSBtYWlsZW4uDQoNCk1lbGRpbmdlbiBzb20gZXIg
c2VuZHQgdGlsIGRlZyBlcjoNCg0KbWFpbGVuIGRpbiB2aXJrZXIgaWtrZSwga2FuIGR1IGVuZHJl
IGRlbg0KDQpTdmFyIHDlIGRlbm5lIHBlcnNvbmxpZ2UgbWVsZGluZ2VuIGhlcjogaHR0cDovL3d3
dy5jY3NuYWtrLmNvbS90cmVmZnN0ZWRldC9pbmRleC5waHA/YWN0aW9uPXBtO3NhPXNlbmQ7Zj1p
bmJveDtwbXNnPTE5MDY3O3F1b3RlO3U9MQ==

--SMF-73509dc41a439d8bd978df8eada54d92--
**********************************************************************************************************

Mitt ønske er da at innholdet i PM ikke kommer med i denne meldingen for det går på meldemmenes privatliv og jeg syntes de skal kunne være helt sikker på at admin ikke får lese deres PM selv om varsel ikke blir levert til mottaker............

Så beklager dersom dette høres dumt ut og at det blir skrevet på norsk.
En kan jo si slik at en ikke behøver å lese hele denne mailen som kommer for å verne om vedkommende, men det er ikke alltid like lett å unngå å lese...........og tror nok  nyskjerrighet kommer inn i bildet også.............

Beklager at jeg har skrevet på norsk men det er så mye lettere å forklare seg på mormålet enn på engelsk...........

Og så er det ikke engang sikkert at dere forstår hva jeg mener, men håper det

Om det skulle vært lagt inn et annet sted, beklager jeg feil plassering...dersom det skulle vært på SMF forumet beklager jeg det også........sukk......er ikke alltid like lett.......

Takk for at dere leser :-)



bloc

Dette kan være vanskelig å få dette bort, fordi dette er en bouncet mail hvor normalt et medlem har valgt at innholdet i PM'en skal være med i mail'en. SMF kan ikke styre hvor denne bouncede mailen sendes - det blir nemlig valgt på server-nivå. SMF måtte i så tilfelle "sjekke" at mailadressen ikke bouncer lol og det går langt utenfor hva SMF normalt tilbyr.

Torill

er det da en ide å anbefale medlemmen om at de huker av om IKKE å få varsel om PM?

bloc