TP-Docs
HTML5 Icon HTML5 Icon HTML5 Icon
TP on Social Media

Recent

Welcome to TinyPortal. Please login or sign up.

May 01, 2024, 05:31:40 PM

Login with username, password and session length
Members
  • Total Members: 3,885
  • Latest: Growner
Stats
  • Total Posts: 195,174
  • Total Topics: 21,220
  • Online today: 167
  • Online ever: 3,540 (September 03, 2022, 01:38:54 AM)
Users Online
  • Users: 0
  • Guests: 118
  • Total: 118

Velkommen!

Started by Lesmond, March 19, 2006, 10:09:37 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bloc

Siden dette forumet ikke er blitt brukt ennÃÆ'Ã,Â¥, vil jeg bare benytte anledningen og ÃÆ'Ã,¸nske alle nordiske brukere velkommen hit inn. :)

G6Cad

Tackar och niger djupt :)
KÃÆ'Ã,¤nns lite konstigt att skriva pÃÆ'Ã,Â¥ ett nordiskt sprÃÆ'Ã,Â¥k hÃÆ'Ã,¤r :)

Vill passa pÃÆ'Ã,Â¥ och ge beröm för det nya utseendet pÃÆ'Ã,Â¥ portalen och första sidan :) Nu börjar man förstÃÆ'Ã,Â¥ att din "frÃÆ'Ã,Â¥nvaro" har haft sina orsaker.
Ser riktigt underbart ut nÃÆ'Ã,¤r man loggade in nu :)

Tack sÃÆ'Ã,Â¥ hjÃÆ'Ã,¤rtligt för allt ditt arbete du lÃÆ'Ã,¤gger ner pÃÆ'Ã,Â¥ det hÃÆ'Ã,¤r.

//Carina

mnichols7


G6Cad


bloc

Takk for det, Carina. :)

misjka

InstÃÆ'Ã,¤mmer i att det kÃÆ'Ã,¤nns lite ovant att skriva pÃÆ'Ã,Â¥ svenska/skandinaviska hÃÆ'Ã,¤r, men att jag i alla fall uppskattar att möljligheten finns :)! InstÃÆ'Ã,¤mmer ÃÆ'Ã,¤ven i du gör ett vÃÆ'Ã,¤ldigt bra jobb med TP, Bloc  :D!

Vad ÃÆ'Ã,¤r denna del av forumet tÃÆ'Ã,¤nkt att anvÃÆ'Ã,¤ndas till, dock? ÃÆ'ââ,¬Å¾r det OK att posta frÃÆ'Ã,Â¥gor hÃÆ'Ã,¤r som inte endast gÃÆ'Ã,¤ller eventuella översÃÆ'Ã,¤ttningar/skandinaviska themes, utan ÃÆ'Ã,¤ven sÃÆ'Ã,Â¥nt som avhandlas i den "sedvanliga" support-tavlan?

Hilsen fra
misjka

G6Cad

Jag tror att denna delen ska hantera alla frÃÆ'Ã,Â¥gor om SMF och TP och inte bara översÃÆ'Ã,¤ttningen.
Kan vara bra och ha hemsprÃÆ'Ã,Â¥ks forum, tror att det blir lÃÆ'Ã,¤ttare för mÃÆ'Ã,Â¥nga att fÃÆ'Ã,Â¥ hjÃÆ'Ã,¤lp pÃÆ'Ã,Â¥ det sprÃÆ'Ã,Â¥k dom förstÃÆ'Ã,Â¥r istÃÆ'Ã,¤llet för pÃÆ'Ã,Â¥ engelska dÃÆ'Ã,¤r dom kanske inte förstÃÆ'Ã,Â¥r hÃÆ'Ã,¤lften av orden :)

Kul och se en scandinavier till hÃÆ'Ã,¤r :)

misjka

LÃÆ'Ã,Â¥ter gÃÆ'Ã,´rbra ju  :D! DÃÆ'Ã,Â¥ kommer jag nog att fortsÃÆ'Ã,¤tta posta en del hÃÆ'Ã,¤r...

G6Cad

Det hoppas jag :) Vi fÃÆ'Ã,Â¥r ge varandra support  :)

bloc

Det er det som er meningen, ja. Alle slags spÃÆ'Ã,¸rsmÃÆ'Ã,Â¥l rundt TP og SMF.

Om det blir sÃÆ'Ã,Â¥ mye brukt gjenstÃÆ'Ã,Â¥r ÃÆ'Ã,Â¥ se :), men iallefall er muligheten der.