TinyPortal

Development => International => Scandinavian => Topic started by: erikman on March 22, 2006, 11:17:00 AM

Title: Oversettelser
Post by: erikman on March 22, 2006, 11:17:00 AM
Liten liste over skandinaviske oversettelser: (som jeg fant)

Norsk (http://www.tinyportal.net/smf/index.php?action=tpmod;dl=item128)
Svenska (http://www.tinyportal.net/smf/index.php?action=tpmod;dl=item131)

Liste (http://www.tinyportal.net/smf/index.php?action=tpmod;dl=cat113)

- Erikâââ,¬Å¾Ã,¢ ;)
Title: Re: Oversettelser
Post by: G6Cad on March 22, 2006, 11:35:05 AM
Bra tÃÆ'Ã,¤nkt att lÃÆ'Ã,¤nka till dom frÃÆ'Ã,Â¥n downloads :)
Jag gjorde den svenska översÃÆ'Ã,¤ttningen, sÃÆ'Ã,Â¥ ÃÆ'Ã,¤r det nÃÆ'Ã,Â¥gonting fel med den sÃÆ'Ã,Â¥ fÃÆ'Ã,Â¥r ni sÃÆ'Ã,¤ga till :)
Title: Re: Oversettelser
Post by: erikman on March 22, 2006, 11:37:15 AM
Ja, nÃÆ'Ã,Â¥ er det jo Bloc som lager den Norske, hadde ikke han laget den, kunne jeg gjort det ;)

- Erikâââ,¬Å¾Ã,¢
Title: Re: Oversettelser
Post by: bloc on March 22, 2006, 01:40:35 PM
Ta gjerne og kikk over hvis du vil, Erik. Jeg har oversatt..men den kan sikkert forbedres - det var mer ÃÆ'Ã,Â¥ fÃÆ'Ã,Â¥ det gjort enn ÃÆ'Ã,Â¥ gjÃÆ'Ã,¸re den perfekt. ;)
Title: Re: Oversettelser
Post by: erikman on March 23, 2006, 12:54:58 PM
Quote from: Bloc on March 22, 2006, 01:40:35 PM
det var mer ÃÆ'Ã,Â¥ fÃÆ'Ã,Â¥ det gjort enn ÃÆ'Ã,Â¥ gjÃÆ'Ã,¸re den perfekt. ;)

hehe... ja, jeg ser jo over den hele tia nÃÆ'Ã,Â¥r jeg bruker den...

Men, Bloc;
NÃÆ'Ã,Â¥r slipper du ut TP v0.9? Til 1.1 Final?
Title: Re: Oversettelser
Post by: bloc on March 23, 2006, 11:17:19 PM
Det vet jeg ikke, det blir nÃÆ'Ã,Â¥r den er klar for det. Men jeg venter ikke pÃÆ'Ã,Â¥ SMF versjoner.
Title: Re: Oversettelser
Post by: erikman on March 24, 2006, 06:25:59 AM
Quote from: Bloc on March 23, 2006, 11:17:19 PM
jeg venter ikke pÃÆ'Ã,Â¥ SMF versjoner.

SÃÆ'Ã,Â¥ du komer til ÃÆ'Ã,Â¥ slippe ut v0.9 nÃÆ'Ã,Â¥r du syntes den er klar for det?
Title: Re: Oversettelser
Post by: G6Cad on March 24, 2006, 08:01:47 AM
Jag tror han slÃÆ'Ã,¤pper den nÃÆ'Ã,¤r den inte genererar fel som anvÃÆ'Ã,¤ndarna kommer att spamma ner forumet med  :o
Title: Re: Oversettelser
Post by: bloc on March 24, 2006, 01:28:55 PM
Nettopp. :)
Title: Re: Oversettelser
Post by: viking86 on April 03, 2006, 12:06:39 PM
Hva er dette mon tro? ???
Title: Re: Oversettelser
Post by: erikman on April 06, 2006, 06:59:51 AM
Litt diskusjon om oversettelser med litt versjons-diskusjon innblandet... :P