TinyPortal

Development => International => Scandinavian => Topic started by: bloc on March 19, 2006, 10:09:37 AM

Title: Velkommen!
Post by: bloc on March 19, 2006, 10:09:37 AM
Siden dette forumet ikke er blitt brukt ennÃÆ'Ã,Â¥, vil jeg bare benytte anledningen og ÃÆ'Ã,¸nske alle nordiske brukere velkommen hit inn. :)
Title: Re: Velkommen!
Post by: G6Cad on March 19, 2006, 12:40:44 PM
Tackar och niger djupt :)
KÃÆ'Ã,¤nns lite konstigt att skriva pÃÆ'Ã,Â¥ ett nordiskt sprÃÆ'Ã,Â¥k hÃÆ'Ã,¤r :)

Vill passa pÃÆ'Ã,Â¥ och ge beröm för det nya utseendet pÃÆ'Ã,Â¥ portalen och första sidan :) Nu börjar man förstÃÆ'Ã,Â¥ att din "frÃÆ'Ã,Â¥nvaro" har haft sina orsaker.
Ser riktigt underbart ut nÃÆ'Ã,¤r man loggade in nu :)

Tack sÃÆ'Ã,Â¥ hjÃÆ'Ã,¤rtligt för allt ditt arbete du lÃÆ'Ã,¤gger ner pÃÆ'Ã,Â¥ det hÃÆ'Ã,¤r.

//Carina
Title: Re: Velkommen!
Post by: mnichols7 on March 19, 2006, 01:17:29 PM
Huh!  :o
Title: Re: Velkommen!
Post by: G6Cad on March 19, 2006, 02:04:18 PM
QuoteHuh!  Shocked

;)
Title: Re: Velkommen!
Post by: bloc on March 20, 2006, 10:49:42 AM
Takk for det, Carina. :)
Title: Re: Velkommen!
Post by: misjka on March 21, 2006, 08:51:18 AM
InstÃÆ'Ã,¤mmer i att det kÃÆ'Ã,¤nns lite ovant att skriva pÃÆ'Ã,Â¥ svenska/skandinaviska hÃÆ'Ã,¤r, men att jag i alla fall uppskattar att möljligheten finns :)! InstÃÆ'Ã,¤mmer ÃÆ'Ã,¤ven i du gör ett vÃÆ'Ã,¤ldigt bra jobb med TP, Bloc  :D!

Vad ÃÆ'Ã,¤r denna del av forumet tÃÆ'Ã,¤nkt att anvÃÆ'Ã,¤ndas till, dock? ÃÆ'ââ,¬Å¾r det OK att posta frÃÆ'Ã,Â¥gor hÃÆ'Ã,¤r som inte endast gÃÆ'Ã,¤ller eventuella översÃÆ'Ã,¤ttningar/skandinaviska themes, utan ÃÆ'Ã,¤ven sÃÆ'Ã,Â¥nt som avhandlas i den "sedvanliga" support-tavlan?

Hilsen fra
misjka
Title: Re: Velkommen!
Post by: G6Cad on March 21, 2006, 09:15:07 AM
Jag tror att denna delen ska hantera alla frÃÆ'Ã,Â¥gor om SMF och TP och inte bara översÃÆ'Ã,¤ttningen.
Kan vara bra och ha hemsprÃÆ'Ã,Â¥ks forum, tror att det blir lÃÆ'Ã,¤ttare för mÃÆ'Ã,Â¥nga att fÃÆ'Ã,Â¥ hjÃÆ'Ã,¤lp pÃÆ'Ã,Â¥ det sprÃÆ'Ã,Â¥k dom förstÃÆ'Ã,Â¥r istÃÆ'Ã,¤llet för pÃÆ'Ã,Â¥ engelska dÃÆ'Ã,¤r dom kanske inte förstÃÆ'Ã,Â¥r hÃÆ'Ã,¤lften av orden :)

Kul och se en scandinavier till hÃÆ'Ã,¤r :)
Title: Re: Velkommen!
Post by: misjka on March 21, 2006, 09:41:56 AM
LÃÆ'Ã,Â¥ter gÃÆ'Ã,´rbra ju  :D! DÃÆ'Ã,Â¥ kommer jag nog att fortsÃÆ'Ã,¤tta posta en del hÃÆ'Ã,¤r...
Title: Re: Velkommen!
Post by: G6Cad on March 21, 2006, 09:53:03 AM
Det hoppas jag :) Vi fÃÆ'Ã,Â¥r ge varandra support  :)
Title: Re: Velkommen!
Post by: bloc on March 21, 2006, 11:53:08 AM
Det er det som er meningen, ja. Alle slags spÃÆ'Ã,¸rsmÃÆ'Ã,Â¥l rundt TP og SMF.

Om det blir sÃÆ'Ã,Â¥ mye brukt gjenstÃÆ'Ã,Â¥r ÃÆ'Ã,Â¥ se :), men iallefall er muligheten der.
Title: Re: Velkommen!
Post by: G6Cad on March 21, 2006, 12:15:03 PM
Möjligheter gör vÃÆ'Ã,¤gen till fullÃÆ'Ã,¤nding lÃÆ'Ã,¤ttare  :laugh:
Title: Re: Velkommen!
Post by: erikman on March 22, 2006, 10:59:32 AM
Heisann allesammen...
Title: Re: Velkommen!
Post by: G6Cad on March 22, 2006, 11:05:49 AM
Hejsan Erik :)
Title: Re: Velkommen!
Post by: viking86 on April 03, 2006, 12:03:02 PM
Hei Allesammen!
Jeg er ny, og kommer garantert til ÃÆ'Ã,Â¥ bruke denne siden ganske mye nÃÆ'Ã,Â¥ framover  ::)
Tusen takk, alle som hjelper til!! ;D
Title: Re: Velkommen!
Post by: G6Cad on April 03, 2006, 02:55:49 PM
Bara roligt o se flera hÃÆ'Ã,¤r :) Och givetvis hjÃÆ'Ã,¤lps vi ÃÆ'Ã,Â¥t sÃÆ'Ã,Â¥ alla blir nöjda :)
Title: Re: Velkommen!
Post by: erikman on April 04, 2006, 01:54:35 PM
Bare bra med flere som snakker norsk/svensk/dansk...
Title: Re: Velkommen!
Post by: HAGEN Bjorn erik on May 04, 2006, 11:19:14 AM
Halla folkens..

Tinyportal er i ferd med ÃÆ'Ã,Â¥ bli heelt vÃÆ'Ã,¦rst...

Venter i spenning pÃÆ'Ã,Â¥ nye modules fro bloc! :) noen planer der i gÃÆ'Ã,Â¥rden el?

Sees! :)
Title: Re: Velkommen!
Post by: erikman on May 04, 2006, 12:56:06 PM
Ja, Bloc jobber jo med TP v0.9 :)
GÃÆ'Ã,Â¥ pÃÆ'Ã,Â¥ denne (http://www.tinyportal.net/smf/index.php?page=14) siden for ÃÆ'Ã,Â¥ se hva han planlegger

Eller gÃÆ'Ã,Â¥ her (http://www.tinyportal.net/smf/index.php?board=15.0) for ÃÆ'Ã,Â¥ foreslÃÆ'Ã,Â¥ noe til neste versjon :D

/me lurer pÃÆ'Ã,Â¥ hvorfor du mener TP er i ferd med ÃÆ'Ã,Â¥ bli vÃÆ'Ã,¦rst... :uglystupid2: :knuppel2:
Title: Re: Velkommen!
Post by: HAGEN Bjorn erik on May 04, 2006, 01:10:46 PM
det er ett utrykk for knallbra! ..;)
Title: Re: Velkommen!
Post by: erikman on May 04, 2006, 01:23:10 PM
/me går for å skrive ned i boka si...
Title: Re: Velkommen!
Post by: bloc on May 04, 2006, 01:27:53 PM
ÃÆ'ËÅ"stfolding kanskje..? :)

Er fra Fredrikstad selv, men har bodd i Molde siden 99.

Ja, det blir flere moduler, akkurat hvilke som kommer fÃÆ'Ã,¸rst er litt usikkert, jeg holder pÃÆ'Ã,Â¥ med ÃÆ'Ã,Â¥ forbedre eksiterende ting fÃÆ'Ã,¸rst, som artikler og nedlastingsseksjon. Men som en se av "roadmap" er ogsÃÆ'Ã,Â¥ flere moduler  planlagt.