TP-Docs
HTML5 Icon HTML5 Icon HTML5 Icon
TP on Social Media

Recent

Welcome to TinyPortal. Please login or sign up.

March 29, 2024, 06:40:52 AM

Login with username, password and session length
Members
Stats
  • Total Posts: 195,106
  • Total Topics: 21,213
  • Online today: 358
  • Online ever: 3,540 (September 03, 2022, 01:38:54 AM)
Users Online
  • Users: 0
  • Guests: 210
  • Total: 210

Installations guide (Svenska)

Started by g6cad, April 01, 2006, 10:42:54 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

G6Cad

Tack sjÃÆ'Ã,¤lv :)  Kör du fast ÃÆ'Ã,¤r det bara att hojta till  :)

Funman

Hej ..ÃÆ'Ã,¤r det bara jag som missat helt.. :uglystupid2:

Fungerar inte TP_0,86 pÃÆ'Ã,Â¥ nya  SMF 1.1 RC3.. eller man fÃÆ'Ã,Â¥r vÃÆ'Ã,¤nta tills nya TP slÃÆ'Ã,¤pps ?

G6Cad

Den fungerar, men ger nÃÆ'Ã,Â¥gra smÃÆ'Ã,Â¥ felmeddelanden.
Installationen fÃÆ'Ã,Â¥r göras manuell om du vill ha den precis nu.

Jag föreslÃÆ'Ã,Â¥r att du vÃÆ'Ã,¤ntar nÃÆ'Ã,Â¥gra dagar till och fÃÆ'Ã,Â¥r den senaste som ÃÆ'Ã,¤r i slutfasen av testerna som gjorts.
DÃÆ'Ã,Â¥ slipper du ocksÃÆ'Ã,Â¥ att avinstallera TP V.086 manuallet för att sedan installera TP V.095.

lillan

QuoteDen fungerar, men ger nÃÆ'Ã,Â¥gra smÃÆ'Ã,Â¥ felmeddelanden.
Installationen fÃÆ'Ã,Â¥r göras manuell om du vill ha den precis nu.

Jag har 1.1 RC3 och vi ÃÆ'Ã,¤r nu i november mÃÆ'Ã,Â¥nad. Vilken version ska jag ha pÃÆ'Ã,Â¥ portalen? Hörde nÃÆ'Ã,Â¥nstans att det skulle slÃÆ'Ã,¤ppas en ny version? Kan du ge mig tips och hjÃÆ'Ã,¤lp? Det ÃÆ'Ã,¤r svÃÆ'Ã,Â¥rt att se vilken/vilka version/er jag behöver pÃÆ'Ã,Â¥ downloadsidan som ÃÆ'Ã,¤r kompatibla med min smf-version.

mvh/Lillan

G6Cad

TinyPortal V.096 ÃÆ'Ã,¤r den senaste, men om du vÃÆ'Ã,¤ntar nÃÆ'Ã,Â¥gra dagar till sÃÆ'Ã,Â¥ kommer Tp V.097.
Det ÃÆ'Ã,¤r inga större problem meed TP V.096 heller, sÃÆ'Ã,Â¥ en uppgradering frÃÆ'Ã,Â¥n den till Tp V.097 nÃÆ'Ã,¤r den kommer blir inte nÃÆ'Ã,Â¥gra som helst problem heller

lillan

OKI - dÃÆ'Ã,Â¥ vÃÆ'Ã,¤ntar jag ett litet tag till dÃÆ'Ã,Â¥. Tack  :)

lillan

Jag måste fråga, jag har smf 1.1.5 och vill inte lägga in TP där eftersom jag är rädd att jag gör fel, istället har jag säkerhetskopierat databasen. Jag vill skapa ett nytt forum med smf och då lägga till TP för att sist importera de redan befintliga databaserna till det nya forumet. Hur gör jag? Jag hittar ingenstans i admin hos smf om hur jag ska gå tillväga eller var någonstans jag kan hitta information. Någon som vet och förstår vad jag menar?

G6Cad

Förstår precis vad du menar.

Jag har inte tid att skriva alla steg du behöver göra, men jag visar dig till den Engelska versionen där jag skrivit en guide om hur du går tillväga för att göra det du frågar.

http://docs.tinyportal.co.uk/index.php?topic=143.0

lillan