TP-Docs
HTML5 Icon HTML5 Icon HTML5 Icon
TP on Social Media

Recent

Welcome to TinyPortal. Please login or sign up.

April 19, 2024, 12:19:48 AM

Login with username, password and session length
Members
  • Total Members: 3,885
  • Latest: Growner
Stats
  • Total Posts: 195,164
  • Total Topics: 21,219
  • Online today: 86
  • Online ever: 3,540 (September 03, 2022, 01:38:54 AM)
Users Online
  • Users: 0
  • Guests: 68
  • Total: 68

TinyPortal als Blogging platform?

Started by netwerker, November 17, 2007, 10:11:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

netwerker

Ik ben al enkele weken op zoek naar de beste manier om een paar van mijn websites om te vormen richting "Web 2.0", namelijk van statische websites met éénzijdige info van en door de webmaster naar een interactieve vorm zoals je tegenwoordig op alle hoeken van het net tegenkomt in de vorm van Social Networking Communities en Blogs met video's, private profiles, fotoalbums, posts door de leden zelf enzoverder enzovoort.

Ik zat te twijfelen tussen een blog (type Wordpress of Nucleus, beiden gratis) of een SMF forum met een TinyPortal front.

Ik heb al enkele websites die gebruik maken van SMF en/of TP, zie www.programsofprofit.com/forum of www.netwerkers.info/forum, maar het feit dat het forum zo'n belangrijke plaats inneemt in het geheel stoort me een beetje.

Vraag:

Kan je TP niet gebruiken als Blogging platform, en zo ja, welke voor- of nadelen heeft het tegenover de "echte" platforms zoals Wordpress en Nucleus?


- Mensen (al dan niet lid van je website) kunnen toch ook reageren op berichten in TP en ratings geven e.d.
- Er zijn -volgens mij- plugins genoeg om te werken met video, foto's e.d.
- De sidebars in TP kunnen op een gelijkaardige manier georganiseerd worden als de sidebar widgets in Wordpress & co.
- ...

Wat denken jullie hiervan?

Patrick.