TP-Docs
HTML5 Icon HTML5 Icon HTML5 Icon
TP on Social Media

Recent

Welcome to TinyPortal. Please login or sign up.

March 29, 2024, 07:56:50 AM

Login with username, password and session length
Members
Stats
  • Total Posts: 195,106
  • Total Topics: 21,213
  • Online today: 358
  • Online ever: 3,540 (September 03, 2022, 01:38:54 AM)
Users Online
  • Users: 0
  • Guests: 102
  • Total: 102

Layout aanpassen

Started by antje, January 25, 2008, 06:45:01 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

antje

Even een vraag IVM de leviathan theme.

Graag had ik de "strook" waar de avatars in verschijnen zien verdwijnen. De avatar had ik graag bij de userinfo gekregen. Want nu heb je precies heel veel header...
Op m'n vorig forum was dit prima, maar nu lukt het totaal niet.

Wat me eveneens stoort is het feit dat als ik op "full width" klik, de pagina breder wordt maar zodra je iets anders aanklikt (board, topic, etc) dat de pagina weer centreert...

Kan er eventjes iemand enkele tips geven? Of een kijkje nemen?

www.givaro.be/forum

Alvast bedankt!

antje


antje

Quote from: antje on January 25, 2008, 06:45:01 PM
Even een vraag IVM de leviathan theme.

Graag had ik de "strook" waar de avatars in verschijnen zien verdwijnen. De avatar had ik graag bij de userinfo gekregen. Want nu heb je precies heel veel header...
Op m'n vorig forum was dit prima, maar nu lukt het totaal niet.

Kan er eventjes iemand enkele tips geven? Of een kijkje nemen?

www.givaro.be/forum

Alvast bedankt!

Niemand???

RhapsodyBrd

Zou je wat specifieker kunnen zijn in wat je bedoelt? Ik heb net even op je site gekeken en de avatars duiken netjes op in het forum gedeelte.

Als het gaat om het verschijnen van je avatar en user info, wat je dan kunt doen is bv in Tiny Portal admin gedeelte in de settings Show userinfo/news at the top aanzetten en ervoor zorgen dat de thema's die je hebt, ook TP ondersteunen.

chen23

Sie Layout war gut, aber meine Layout jetzt ist zu gut, als Sie ich meine Layout auf meiner Website in den Adobe Foto Shop das Layout war sehr kreativ, wenn ich bin derjenige, der das Layout erstellen, wenn Sie möchten, erstellen Sie ein neues Layout nur post - ihr eine Nachricht und ich werde Ihnen ein Layout und keine Kosten in der Tasche.