TP-Docs
HTML5 Icon HTML5 Icon HTML5 Icon
TP on Social Media

Recent

Welcome to TinyPortal. Please login or sign up.

April 18, 2024, 05:04:51 PM

Login with username, password and session length
Members
  • Total Members: 3,885
  • Latest: Growner
Stats
  • Total Posts: 195,164
  • Total Topics: 21,219
  • Online today: 203
  • Online ever: 3,540 (September 03, 2022, 01:38:54 AM)
Users Online
  • Users: 0
  • Guests: 171
  • Total: 171

TinyPortal v1.0.5 beta vertaling.

Started by ProtoByte, May 27, 2008, 01:38:09 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ProtoByte

Hallo allen,

Kan nergens de Nl vertaling vinden voor TinyPortal v1.0.5 beta.
Weet iemand of hij al bestaat?

Thnx

HappyFace

Ik kan het ook niet vinden dus het zal er wel nog niet zijn of we moeten beter zoeken :)

Lum-chan

Ik heb het idee, dat hier nog niemand er mee bezig is:

De volgende bestanden heb je nodig om een Nederlandse vertaling te maken:

TPdlmanager.dutch.php
TPhelp.dutch.php
TPmodules.dutch.php
TPortal.dutch.php
TPortalAdmin.dutch.php

Ik heb de originele engelse genomen en english vervangen door dutch.
Nu de vertaling nog. Helaas is mijn vetalen van het engels naar het nederlands niet geweldig maar ik ben er inmiddels mee gestart en laat dit nakijken door iemand welke beide talen goed beheerst.

Ik hou jullie op de hoogte.

Mocht er echter nog iemand mee bezig zijn, dan hoor ik het graag; het is niet nodig om opnieuw het wiel proberen uit te vinden als er al iemand mee bezig is. Krachten bundelen is beter  ;)

Lafemme

#3
tadada.... ik heb net de vertaling af.......... pfffffffff wat een werk!!!!

Nu moet ik alleen nog de knoppen in het nederlands maken.. weten jullie of iemand de originele psd ervan heeft???


Als er foutjes inzitten (ik ben ook maar een mens  :laugh: ) dan hoor ik het wel...

enjoy!!!!!

Lum-chan

#4
Oh geweldig. Even snel gecontroleerd. Deze is qua grammatica beter dan mijn test versie.
Je hebt mogelijk per abuis 2x dezelfde taalmodule  TPmodules.dutch.php geupload, misschien een foutje?

Lafemme

thanks :D  ja.. je hebt helemaal gelijk.. ik had de TPdlmanager.dutch.php  vergeten.. :D  ik heb hem gewijzigd...

gamer_mitch

Een vraagje, waar moet ik deze bestanden plaatsen?

Lafemme

deze bestanden plaats je in de  /Themes/default/languages/  map ...

veel succes!

ProtoByte

Hallo

weet er iemand of men deze taalpakket ook kan gebruiken op TinyPortal v1.0 beta 3?

Bij voorbaat dank.

Lafemme

dat kun je wel doen alleen moet je wel een module geinstalleerd hebben voor de strings die nog niet zijn vertaald.  Anders mis je ineens hele zinnen :D  Anders is het tot die tijd even wachten totdat de nieuwe vertaald is ;)

ZarPrime

FWIW, de beta-3-bestand is beschikbaar voor vertaling in uw taal. Voor meer informatie zie dit onderwerp ---> http://www.tinyportal.net/index.php/topic,28375.0.html

English ...
FWIW, the beta 3 file is available for translation into your language.  For more information see this topic ---> http://www.tinyportal.net/index.php/topic,28375.0.html

ZarPrime