TP-Docs
HTML5 Icon HTML5 Icon HTML5 Icon
TP on Social Media

Recent

Welcome to TinyPortal. Please login or sign up.

April 16, 2024, 05:51:13 AM

Login with username, password and session length
Members
  • Total Members: 3,885
  • Latest: Growner
Stats
  • Total Posts: 195,158
  • Total Topics: 21,219
  • Online today: 106
  • Online ever: 3,540 (September 03, 2022, 01:38:54 AM)
Users Online
  • Users: 1
  • Guests: 84
  • Total: 85
  • @rjen

Theme Writers Corner geheel in NL?

Started by Henk, April 24, 2008, 09:21:34 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Henk

Is iemand hier al mee bezig geweest? De standaard NL bestanden laten nog het e.e.a. in het engels staan. (of tonen zelfs niets!)

In het thema instellingen scherm zie ik bijvoorbeeld een hoop hokjes om aan/uit te vinken maar geen omschrijving. Zet ik het geheel in engels dan zie ik de tekst uiteraard wel.
Aron...???? :)

SMF V.1.1.4 en TP V.0.9.8 met theme Writers corner van Bloc.

RhapsodyBrd

#1
Ik heb zelf writers corner draaien op een compleet engelstalig forum, maar misschien kan ik je helpen.

Heb je dezelfde problemen als je in de default thema werkt? Dit klinkt misschien als een rare vraag, maar als je de taal van je forum op Nederlands zet en ook in de default theme wordt niet alles meegenomen, dan ligt het aan de language file en niet specifiek het thema Writers Corner. In writers corner language vind je namelijk geen specifieke language files, dus maakt jouw TP/SMF gebruik van de default language files.

In principe zou dit probleem zich dus met elk thema moeten voordoen. Zou je in de subdirectory themes/default kunnen kijken of je daar alle language files voor Nederlands hebt? Darnaast als je hier kijkt: http://www.tinyportal.net/index.php?action=tpmod;dl=cat693;tpstart=0

Dan kun je zien dat er wel specifieke language files zijn voor andere talen, maar Nederlands zit er niet bij. Als je dan toch alles in het Nederlands wilt hebben op een korte termijn, dan denk ik dat in de huidige TP zipfile, de files genaamd

TPhelp.enlish.php
TPmodules.English.php
TPortal.english.php
TPortalAdmin.english.php

Die zouden allemaal vertaald moeten worden denk ik. Ik weet echter niet hoe je deze files geactiveerd kunt krijgen op je server/TP installatie. Dat moet je dan even navragen elders. Maar ik denk dat daar mogelijk je probleem is.


Correctie, Henk, ga naar deze link en je ziet dat er wel Nederlandse Language files zijn:
http://www.tinyportal.net/index.php?topic=17939.0 (met een directe download)

Veel succes!