TP-Docs
HTML5 Icon HTML5 Icon HTML5 Icon
TP on Social Media

Recent

Welcome to TinyPortal. Please login or sign up.

March 20, 2023, 09:07:55 AM

Login with username, password and session length
Members
Stats
  • Total Posts: 194,243
  • Total Topics: 21,145
  • Online today: 61
  • Online ever: 3,540
  • (September 03, 2022, 01:38:54 AM)
Users Online
Users: 1
Guests: 64
Total: 65

Links in navigatie bar laten openen in middendeel

Started by Kiwitje, October 05, 2006, 09:49:38 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kiwitje

Zal vast heel simpel zijn, maar iedereen moet alles leren. Ben helemaal nieuw met het TP gedoe...

Ik heb zelf in html een navigatiebarretje gemaakt, vond die Sitemap maar niks :) Maar, als ik nu op 1 van die links klik, opent ie hem in een nieuw venster. Terwijl ik het gewoon wil openen in het deel waar het normaal ook wordt geopend.

Kan iemand me helpen? wat moet ik toevoegen aan de codes?

Ohja, nog even een offtopic vraagje.
Waarom, als ik op enter druk in een HTML blok, dus waar ik typ wat ik wil laten zien, zet hij standaard een regel er tussen en kan ik niet gewoon regels onder elkaar zetten? Heb al even wat zitten klooien, maar kom er niet uit. Krijg automatisch zoiets:

Tekst

Tekst.

Kan iemand me helpen met deze 2 (simpele?) dingen.
Gebruik 1.1 RC3 SMF en TP 0.9.5

whoesa

Hi Kiwitje,

- Je kan checken of dit in je code staat en eventueel verwijderen: target="_blank"

- Dat tweede heeft volgens mij met de editor te maken. Je kan deze even afzetten, je tekst schrijven en daarna weer aanzetten.

Hopelijk helpt dit je..

Henk

Quote from: Kiwitje on October 05, 2006, 09:49:38 PM
Zal vast heel simpel zijn, maar iedereen moet alles leren. Ben helemaal nieuw met het TP gedoe...
Join the club!! Ook ik heb het moeten lerenh, maar ik leer elke dag :)

Quote from: KiwitjeIk heb zelf in html een navigatiebarretje gemaakt, vond die Sitemap maar niks :) Maar, als ik nu op 1 van die links klik, opent ie hem in een nieuw venster. Terwijl ik het gewoon wil openen in het deel waar het normaal ook wordt geopend.
Dit is inmiddels via MSN opgelost, werkt nu met iframes.

Quote from: Kiwitje
Ohja, nog even een offtopic vraagje.
Waarom, als ik op enter druk in een HTML blok, dus waar ik typ wat ik wil laten zien, zet hij standaard een regel er tussen en kan ik niet gewoon regels onder elkaar zetten? Heb al even wat zitten klooien, maar kom er niet uit. Krijg automatisch zoiets:

Tekst

Tekst.

Kan iemand me helpen met deze 2 (simpele?) dingen.
Gebruik 1.1 RC3 SMF en TP 0.9.5
Wanneer je de twee regels direct onder elkaar wilt hebben, houd je de SHIFT toets ingedrukt wanneer je op ENTER drukt.
Voila, onder elkaar!

Kiwitje

Heee dankjewel! hier heb ik wat aan. Nu kan ik weer even verder... ;)

burglar

<a href="link waar je naartoe linkt" target="_self">weblink</a> zoiets bijvoorbeeld en opend hem gewoon in je zelfde pagina 

Kiwitje