TP-Docs
HTML5 Icon HTML5 Icon HTML5 Icon
TP on Social Media

Recent

Welcome to TinyPortal. Please login or sign up.

March 28, 2024, 01:20:39 PM

Login with username, password and session length
Members
Stats
  • Total Posts: 195,104
  • Total Topics: 21,212
  • Online today: 212
  • Online ever: 3,540 (September 03, 2022, 01:38:54 AM)
Users Online
  • Users: 0
  • Guests: 73
  • Total: 73

Vertaling TinyPortal v1.0 beta 5-1 in Nederlands

Started by ICE, April 16, 2010, 02:47:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ICE

Hallo allemaal.

Is er iemand al bezig met de Nederlandse vertaling voor de laatste versie van Tinyportal, te weten TinyPortal v1.0 beta 5-1 ???

Ik vroeg mij dit af omdat ik sommige Engelse begrippen niet goed begrijp en me zelf geen raad weet met het zelfstandig proberen alles te vertalen.

Hoor of lees het graag,
Greetzzz
ICE

ZarPrime

ICE,

Ik weet niet hoe mijn vertaling doorkomt.

Voor zover ik weet, heeft niemand gedaan een Nederlandse vertaling voor de TP versie 1.0 nog 5-1. U bent vrij om dit zelf te doen. Als u vragen hebt over hoe iets wordt uitgelegd in het Engels, kan ik proberen je te helpen. Als u wilt proberen om dit te doen, de bestanden die vertaald moeten worden verbonden aan het eerste bericht in dit onderwerp ...
http://www.tinyportal.net/index.php?topic=32105.0

In English ...

I don't know how my translation will come through.

To my knowledge, nobody has done a Dutch translation for TP version 1.0 5-1 yet.  You are free to do this yourself.  If you have any questions about how something is interpreted in English, I can try to help you.  If you want to try to do this, the files that need to be translated are attached to the first post in this topic ...
http://www.tinyportal.net/index.php?topic=32105.0

ZarPrime

ICE

Het zal wel veel tijd kosten zoiets.

Ach, ik probeer het wel eens wanneer ik erg veel tijd over heb. Misschien is iemand mij voor, dat zou wel fijn zijn.

Wat wel fijn zou zijn, in het vervolg bij een nieuwe versie, dat aangegeven wordt welke zaken er veranderd zijn zodat ze makkelijk op te sporen en te vertalen zijn. Voor alles weer overnieuw vertaald moet worden.

Succes allemaal, misschien ben ik de eerste!

Greetzzz

ZarPrime

Nou, ja, het duurt een beetje tijd. Echter, er zijn slechts 7 bestanden te vertalen. Het mag niet zo lang.

The Burglar!

@ ZarPrime There where Dutch translated languages files done by Aaron and done by MissyNL these can be used for the 5-1 and 5-2 part but needed a bit modified for the new TP parts.

They still resists in the Database of TP.NET in case you need them think u need contact Bloc for the data :P